Skip Navigation Links

Youtube video Facebook

Svømmeprøve forår 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet
Formålet med svømmeprøven er at give børnene en mulighed for at vise hvad de har lært og hvor gode de er blevet. Prøverne kommer til at bestå af forskellige øvelser. Øvelserne er udvalgt på baggrund af de mål vi har for de enkelte hold. Det er derfor genkendelige øvelser, som børnene er stødt på i løbet af sæsonen.
Kravene til de første svømmeprøver ses nederst.
Der vil være mulighed for at tage enten Super Haletudse-, Super Krabbe-, Super Blæksprutte-, Super Krokodille-, Super Hval- eller Super LetØvet prøve afhængig af, hvilket hold man går på og hvad trænerne mener, man kan klare.
Havde man ikke mulighed for at tage svømmeprøven før jul, og ønsker man også at tage denne del, så kontakt din instruktør eller send en mail til kjellerupsvommeklub@live.dk
Svømmerne får både en medalje og et diplom med hjem som bevis på at de har tage svømmeprøven.
Det er helt frivilligt om man har lyst til at tage svømmeprøven, men vi håber meget på at i forældre vil bakke op om dette initiativ, og give jeres børn en chance for at vise jer hvad de har lært til svømmetræningen.

Krav til svømmeprøverne:
15.03.2020