Skip Navigation Links

Youtube video Facebook

Søndag den 6. oktober
10:00 - 16:00

Kjellerup Svømmeklub er igen i år med når der landet over afholdes Den Store Svømmedag. Den Store Svømmedag er et landsdækkende arrangement, hvor alle der har lyst kan komme i svømmehallen og svømme så langt de kan.

I Kjellerup er der selvfølgelig også mulighed for dette. Samtidig benytter vi lejligheden til at alle børn der går til svømning kan svømme sig til et gratis distance svømmemærke. Pris 10kr. hvis man ikke er medlem af klubben.

KLASSE DYSTEN
I forbindelse med Den Store Svømmedag afholder vi en klasse dyst hvor klasserne på Trekløver Skolen (alle afdelinger, 0-6 kl.) dyster om at svømme flest meter og om at deltage med flest procent af klassen. De to klasser som klarer sig bedst vinder 1000kr. til klassekassen.

Vindere af klasse dysten tidligere år:

ÅR

KLASSE

2.B & 5.C

6.C & 2. Strygerne

1. Vokalerne & 3. Strygerne

2. Vokalerne & 4. Strygerne

20155.A (Kjellerup) & 3.A (Sjørslev)
 2016

Alle arrangementssteder/klubber indberetter hver time hvor mange personer, der har været i vandet, og hvor mange meter, der er tilbagelagt.

Disse oplysninger indtastes straks herefter på Dansk Svømmeunions hjemmeside, hvor alle således kan følge med i slagets gang time for time. Dansk Svømmeunions hjemmeside - http://www.svoem.dk/.